Credit.pl proponuje
pierwszy kredyt
zupełnie bezpłatnie

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kredytów Credit.pl

Tutaj znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące kredytów credit.pl oraz odpowiedzi na nie. Jeśli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

 

  • Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi oferowanymi przez nas usługami i terminami zwrotu na stronie poświęconej kredytom Credit.pl

  • Jeśli JESTEŚ już klientem Credit.pl lub się zarejestrowałeś/zarejestrowałaś i otrzymałeś/otrzymałaś od nas powiadomienie SMS o pomyślnym zakończeniu rejestracji, możesz wypełnić wniosek o kredyt, logując się do systemu jako już istniejący klient. Wprowadź wymagane dane (swój numer personalny, numer telefonu i numer klienta lub poprzedniej umowy) i wybierz odpowiednią wysokość raty zgodnie z wybraną kwotą.

    Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Credit.pl, musisz się najpierw zarejestrować (przeczytaj pytanie nr 3).

    Jeśli chcesz otrzymać kredyt konsumencki w credit.pl w wysokości od 100 do 4 000 zł na okres od 1 dni do 30 dni. Po sprawdzeniu możliwości wzięcia kredytu przez klienta w bazach danych Sodra, rejestru mieszkańców lub CreditInfo, pracownik przygotuje umowę kredytową. Proces przygotowania umowy i wypłaty kredytu konsumenckiego trwa około 15 minut. Po otrzymaniu wniosku pracownicy credit.pl skontaktują się z Tobą, korzystając z podanego numeru telefonu i poinformują Cię o decyzji kredytowej.

  • Kroki: REJESTRACJA

    1. Wejdź na stronę www.credit.pl i kliknij okienko „Rejestracja”.
    2. Wypełnij formularz rejestracyjny i kliknij „ZAREJESTRUJ SIĘ”
    3. Następnie system poprosi potwierdzenia danych przez służbę Instantor. Po potwierdzeniu danych można złożyć wniosek o pożyczkę.
    Przykład rejestracji
  • Powody mogą być dwa:

    1 – Pomyliłeś/pomyliłaś się podczas wprowadzania danych. Sprawdź numer ewidencyjny, numer telefonu i numer klienta (lub poprzedniej umowy) (xxxxxx);

    2 – zmienił się Twój numer telefonu. Skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta, którzy zaktualizują Twój numer telefonu.

  • O kredyt możesz wystąpić o dowolnej porze doby. Wnioski są rozpatrywane w godzinach obsługi Klientów. Po całkowitym spłaceniu jednego kredytu możesz wystąpić o kolejny. Dane o spłacie rat są sprawdzane i wprowadzane do systemu Credit.pl tego samego dnia lub następnego dnia po zaksięgowaniu płatności. Płatności przelane w dniu nieroboczym są wprowadzane do systemu w następnym dniu roboczym. Jeśli przelewasz środki z innego banku, księgowanie może potrwać dłużej.

  • Spróbuj ponownie wypełnić wniosek, a jeśli komunikat znów się pojawi, wykonaj następujące czynności: Tools > Internet options (dolny przycisk) > Privacy (trzeci z lewej) > Advanced, i odznacz zaznaczoną opcję blokady.

  • Plan spłaty kredytu jest wysyłany następnego dnia roboczego po wypłaceniu kredytu na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś planu spłaty kredytu, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres info@credit.pl. Prześlemy Ci wówczas kopię planu spłaty kredytu na wskazany adres e-mail lub, jeśli wolisz, pocztą lotniczą (prosimy o podanie adresu).

  • Plan spłaty kredytu, wezwania do zapłaty i inne informacje są przesyłane do użytkowników w formacie pdf. Jeśli nie możesz otworzyć pliku przesłanego w załączniku, zainstaluj na swoim komputerze bezpłatny program Adobe Reader, klikając link::
    Get Adobe Reader

  • Kredyt można spłacić, przelewając środki przez Internet na nasz rachunek lub wpłacając je w dowolnym oddziale banku. Do przelewu należy podać następujące dane: Rachunek odbiorcy –
    w banku Bank Zachodni WBK 30 1090 1043 0000 0001 3017 4117,
    w banku Bank Pekao S.A. 38 1240 6218 1111 0010 6218 2439,
    w banku mBank SA 78 1140 1010 0000 4637 5500 1001,
    w banku Getin Bank SA 70 1560 0013 2315 1307 6000 0001,
    w banku mBank SA 2 ,
    w banku Alior Bank SA 91 2490 0005 0000 4520 1957 8510,
    w banku Bank Millennium SA 79 1160 2202 0000 0002 8636 4528,
    w banku PKO Bank Polski 71 1020 1097 0000 7702 0273 3285

    Nazwa odbiorcy - Nordecum sp z o.o.
    Tytuł płatności - Pożyczka ID.

    Spłata kwoty w systemie Credit.pl następuje tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Jeśli przelewasz środki z rachunku w innym banku, realizacja przelewu może potrwać dłużej. Uwaga! Płatności, w przypadku których w tytule nie podano numeru personalnego pożyczkobiorcy mogą nie zostać uznane. Jeśli dokonujesz płatności za inną osobę, w tytule płatności KONIECZNIE wpisz imię, nazwisko i numer personalny tej osoby. Płatności niezawierające wymaganych danych zostaną uznane tylko w przypadku poprawnie wypełnionego i wysłanego wniosku o uznanie płatności.

  • Tak, można. Przy spłacie kredytu należy w tytule przelewu wpisać numer personalny pożyczkobiorcy.

  • Przedłużenie terminu spłaty pożyczki jest możliwe tylko w wypadku gdy umowa jest zawarta do 10.03.2016 włącznie. W wypadku gdy umowa została zawarta 11.03.2016 oraz później przedłużenie terminu spłaty kredytu jest możliwe tylko dla kredytów z oprocentowaniem 0% i tylko jeden raz.

    Informację o możliwości przedłużenia terminu spłaty Państwa pożyczki Wy możecie zobaczyć w oddziale moje kredyty gdy klikniecie na opcję przeidz do spłaty.

  • Do klienta, który spóźnia się z dokonaniem płatności, zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Jeśli po przesłaniu przez Credit.pl wezwań do zapłaty nie dokonasz płatności i nie skontaktujesz się z nami, dług zostanie przekazany do windykacji. Informacje na temat wszystkich środków stosowanych przez Credit.pl wobec pożyczkobiorców zalegających ze spłatą kredytu znajdują się w części V Warunków Ogólnych Umowy Kredytowej. Tutaj znajdziesz warunki umowy.

  • Tak, ale w tytule płatności należy podać imię, nazwisko i numer personalny osoby, której udzielono kredytu.

  • RRSO to rzeczywista roczna stopa oprocentowania kredytu, której wysokość zależy od okresu spłaty i kwoty kredytu. Im wyższa kwota kredytu i im dłuższy okres spłaty, tym wartość RRSO jest niższa.

    Kwota kredytu 600 zł
    Okres spłaty 1 miesięcy
    Opłata za kredyt 150 zł
    RRSO 1410,33 %
    Łączna kwota, którą należy zwrócić 750 zł

  • Usługa Instantor umożliwia natychmiastową i bezpłatną weryfikację rachunku bankowego Pożyczkobiorcy, bez potrzeby dokonywania Przelewu Potwierdzającego Rejestrację. Ta metoda weryfikacji jest opcjonalna i przeprowadzana jedynie po uprzednio wyrażonej przez Pożyczkobiorcę dobrowolnej zgodzie na jej wykonanie (więcej informacji na stronie dostawcy usługi Instantor firmy Instantor AB - www.instantor.com/?lang=pl).

Wybierz ilość i okres kredytu
0.00
0.00
0.00
0.00
Kontakt
Aktualności Credit.pl

Nordecum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-131) przy ul. Grzybowska 4/13, e-mail:info@credit.pl. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod nr 0000552638, NIP: 5252614997, REGON: 361270895. Kapitał zakładowy w wysokości 500 000 zł. Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Ustawie o kredycie konsumenckim oraz w Kodeksie Cywilnym. Dla przykładowej pożyczki 600zł na 30 dni RRSO wynosi 1410,33% (stan na dzień 01.07.2015) Koszt pożyczki 150zł w tym prowizja 145zł, odsetki 5zł. Całkowita kwota do spłaty 750zł. Pożyczkobiorca ma możliwość przedłużenia okresu spłaty pożyczki przed terminem wymagalności. Przedłużenie następuje po uiszczeniu przez Pożyczkobiorcę odpowiedniej kwoty za przedłużenie uzależnionej od kwoty pożyczki i terminu przedłużenia zgodnie z Ramową Umową Pożyczki

W przypadku opóźnienia w spłacie Pożyczki, Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych) oraz podjęcia działań mających na celu zwrot Pożyczki przez Pożyczkobiorcę. W szczególności Nordecum Sp. z o.o. wezwie Pożyczkobiorcę do zapłaty zaległych kwot poprzez kontakt w formie telefonów, elektronicznych wiadomości tekstowych SMS oraz elektronicznych wiadomość mailowych. Przypomnienia te obciążane są opłatami zgodnie z Ramową Umową Pożyczki. Kosztami dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego zostanie obciążony Pożyczkobiorca.

W przypadku braku spłaty pożyczki bądź opóźnienia w spłacie Pożyczkodawca może przekazywać dane Pożyczkobiorcy o zobowiązaniach do Biur Informacji Gospodarczej.

Chat z konsultantem
Chat z konsultantem