Teraz u nas ceny są niższe niż u konkurencji!

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące pożyczek w Credit.pl

Tutaj znajdziesz najczęściej zadawane pytania dotyczące pożyczek credit.pl oraz odpowiedzi na nie. Jeśli nie znalazłeś/znalazłaś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

 

  • Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi oferowanymi przez nas usługami i terminami zwrotu na stronie poświęconej kredytom

  • Jeśli JESTEŚ już klientem Credit.pl  lub się zarejestrowałeś/zarejestrowałaś i otrzymałeś/otrzymałaś od nas powiadomienie SMS o pomyślnym zakończeniu rejestracji, możesz wypełnić wniosek o pożyczkę, logując się do systemu jako już istniejący klient. Wprowadź wymagane dane (swój numer personalny, numer telefonu i numer klienta lub poprzedniej umowy) i wybierz odpowiednią wysokość raty zgodnie z wybraną kwotą. Prześlij wniosek.

    Po otrzymaniu wniosku, na podstawie informacji uzyskanych od Klienta bądź na podstawie informacji uzyskanych z właściwych baz danych lub zbiorów danych kredytodawców pożyczkodawca dokona oceny zdolności kredytowej klienta. O podjętej decyzji pożyczkodawcy odnośnie zawnioskowanej pożyczki powiadomią pracownicy credit.pl przy pomocy kontaktu telefonicznego. Proces przygotowania umowy i wypłata środków pożyczki trwa około 15 minut.

    Jeśli nie jesteś jeszcze klientem Credit.pl, musisz się najpierw zarejestrować (przeczytaj pytanie nr 3).

  • Kroki: REJESTRACJA

    1. Wejdź na stronę www.credit.pl i kliknij okienko „Rejestracja”.
    2. Wypełnij formularz rejestracyjny i kliknij „ZAREJESTRUJ SIĘ”
    3. Następnie system poprosi potwierdzenia danych przez służbę Kontomatik. Po potwierdzeniu danych można złożyć wniosek o pożyczkę.
    Przykład rejestracji
  • Powody mogą być dwa:

    1 – Pomyliłeś/pomyliłaś się podczas wprowadzania danych. Sprawdź numer ewidencyjny, numer telefonu i numer klienta (lub poprzedniej umowy) (xxxxxx);

    2 – zmienił się Twój numer telefonu. Skontaktuj się z naszymi specjalistami ds. obsługi klienta, którzy zaktualizują Twój numer telefonu.

  • O pożyczkę możesz wystąpić o dowolnej porze doby. Wnioski są rozpatrywane w godzinach obsługi Klientów. Po całkowitym spłaceniu jednej pożyczki możesz wystąpić o kolejną. Dane o spłacie rat są sprawdzane i wprowadzane do systemu Credit.pl tego samego dnia lub następnego dnia po zaksięgowaniu płatności. Płatności przelane w dniu nieroboczym są wprowadzane do systemu w następnym dniu roboczym. Jeśli przelewasz środki z innego banku, księgowanie może potrwać dłużej.

  • Spróbuj ponownie wypełnić wniosek, a jeśli komunikat znów się pojawi, wykonaj następujące czynności: Tools > Internet options (dolny przycisk) > Privacy (trzeci z lewej) > Advanced, i odznacz zaznaczoną opcję blokady.

  • Plan spłaty pożyczki jest wysyłany następnego dnia roboczego po wypłaceniu pożyczki na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeśli nie otrzymałeś/otrzymałaś planu spłaty pożyczki, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail na adres info@credit.pl. Prześlemy Ci wówczas kopię planu spłaty pożyczki na wskazany adres e-mail lub, jeśli wolisz, pocztą tradycyjną (prosimy o podanie adresu).

  • Plan spłaty pożyczki, wezwania do zapłaty i inne informacje są przesyłane do użytkowników w formacie pdf. Jeśli nie możesz otworzyć pliku przesłanego w załączniku, zainstaluj na swoim komputerze bezpłatny program Adobe Reader, klikając link:
    Get Adobe Reader

  • Pożyczkę można spłacić, przelewając środki przez Internet na nasz rachunek lub wpłacając je w dowolnym oddziale banku. Do przelewu należy podać następujące dane: Rachunek odbiorcy –
    w banku Santander Bank 30 1090 1043 0000 0001 3017 4117,
    w banku mBank SA 78 1140 1010 0000 4637 5500 1001,
    w banku PKO Bank Polski 71 1020 1097 0000 7702 0273 3285

    Nazwa odbiorcy - Nordecum sp z o.o.
    Tytuł płatności - Pożyczka ID.

    Spłata kwoty w systemie Credit.pl następuje tego samego dnia lub następnego dnia roboczego. Jeśli przelewasz środki z rachunku w innym banku, realizacja przelewu może potrwać dłużej. Uwaga! Płatności, w przypadku których w tytule nie podano numeru personalnego pożyczkobiorcy mogą nie zostać uznane. Jeśli dokonujesz płatności za inną osobę, w tytule płatności KONIECZNIE wpisz imię, nazwisko i numer personalny tej osoby. Płatności niezawierające wymaganych danych zostaną uznane tylko w przypadku poprawnie wypełnionego i wysłanego wniosku o uznanie płatności.

  • Tak, można. Przy spłacie pożyczki należy w tytule przelewu wpisać numer personalny pożyczkobiorcy.

  • Przedłużenie terminu spłaty pożyczki jest możliwe tylko w wypadku gdy umowa jest zawarta do 10.03.2016 włącznie. W wypadku gdy umowa została zawarta 11.03.2016 oraz później przedłużenie terminu spłaty pożyczki jest możliwe tylko dla pożyczek z oprocentowaniem 0% i tylko jeden raz.

    Informację o możliwości przedłużenia terminu spłaty pożyczki mogą Państwo znaleźć w oddziale Moje kredyty gdy klikną w opcję Przejdz do spłaty.

  • Do klienta, który spóźnia się z dokonaniem płatności, zostanie wysłane wezwanie do zapłaty. Jeśli po przesłaniu przez Credit.pl wezwań do zapłaty klient nie dokona płatności i nie skontaktuje się z konsultantem, zaległa płatność zostanie przekazana do windykacji. Informacje na temat wszystkich środków stosowanych przez Credit.pl wobec pożyczkobiorców zalegających ze spłatą pożyczki znajdą Państwo w paragrafie § 13 Ramowej umowy pożyczki. Tutaj znajdziesz tekst Ramowej umowy pożyczki.

  • Tak, ale w tytule płatności należy podać imię, nazwisko i numer personalny osoby, której udzielono pożyczki.

  • RRSO to rzeczywista roczna stopa oprocentowania pożyczki, której wysokość zależy od okresu spłaty i kwoty pożyczki. Im wyższa kwota pożyczki i im dłuższy okres spłaty, tym wartość RRSO jest niższa.

    Kwota pożyczki 600 zł
    Okres spłaty 30 dni
    Koszt pożyczki 150 zł
    RRSO 1410,33 %
    Łączna kwota, którą należy zwrócić 750 zł

  • Kontomatik jest darmową opcją, która umożliwia błyskawicznie zweryfikować rachunek bankowy i oszacować zdolność kredytową Klienta. W tym przypadku nie ma potrzeby realizowania przelewu weryfikacyjnego w wysokości 0,01 zł. Taka metoda weryfikacji przeprowadzana jest jedynie po uprzednio wyrażonej przez Ciebie dobrowolnej zgodzie na jej wykonanie. Więcej informacji możesz znaleźć na stronie dostawcy usługi http://kontomatik.com/

Wybierz kwotę i okres pożyczki
0.00
0.00
0.00
0.00
Kontakt
  • E-mail: info@credit.pl
  • Godziny pracy:
    Pon.-pt.: 08.00 – 16.00
     
    Rozpatrywanie wniosków:
    24 h na dobę, 7 dni w tygodniu
Aktualności Credit.pl

Nordecum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (00-131) przy ul. Grzybowska 4/13, e-mail:info@credit.pl. Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy pod nr 0000552638, NIP: 5252614997, REGON: 361270895. Kapitał zakładowy w wysokości 1 000 000 zł. Informujemy, że działamy w oparciu o przepisy polskiego prawa określone w szczególności w Ustawie o kredycie konsumenckim oraz w Kodeksie Cywilnym.

Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki 1000 zł na 30 dni: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) - 518,11%, oprocentowanie stałe w skali roku - 7,99%; prowizja – 154,93 zł; odsetki – 6,57 zł; całkowity koszt pożyczki - 161,50 zł; całkowita kwota do spłaty - 1 161,50 zł. Stan na 09.04.2020 r

W przypadku opóźnienia w spłacie Pożyczki, Pożyczkodawca zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości odsetek maksymalnych za opóźnienie określonych w art. 481 § 21 Kodeksu cywilnego, tj. dwukrotności wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie (odsetki ustawowe za opóźnienie wynoszą sumę stopy referencyjnej Narodowego Banku Polskiego i 5,5 punktów procentowych) oraz podjęcia działań mających na celu zwrot Pożyczki przez Pożyczkobiorcę. W szczególności Nordecum Sp. z o.o. wezwie Pożyczkobiorcę do zapłaty zaległych kwot poprzez kontakt w formie telefonów, elektronicznych wiadomości tekstowych SMS oraz elektronicznych wiadomość mailowych. Przypomnienia te obciążane są opłatami zgodnie z Ramową Umową Pożyczki. Kosztami dochodzenia zwrotu Pożyczki na drodze postępowania sądowego zostanie obciążony Pożyczkobiorca.

W przypadku braku spłaty pożyczki bądź opóźnienia w spłacie Pożyczkodawca może przekazywać dane Pożyczkobiorcy o zobowiązaniach do Biur Informacji Gospodarczej.